NyhetsSverige

Jag säger varje år att jag inte ska titta på Melodifestivalen men nog fan sitter jag där i soffan varje år trots att jag spyr på låtarna, på programledarna och på hela konceptet med delfinaler, nästa år kommer det nog inte bli annorlunda för min del men däremot blir det andra programledare. Rickard Olsson och Marie Serneholt ska ta sig an Melodifestivalen. Rickard gillar jag sen förut, Marie har jag inget hum om annat än från A-teens och att hon är flickvän till Måns Zelmerlöw så vi får la se hur det går. Bäst hittills är ändå Lena Philipsson i såna här sammanhang helt klart.

Lagens långa arm - polisen har väldigt kort arm när det gäller dom själva i trafiken måste jag säga. Hur många gånger har man inte sett att en snutbil inte blinkar när dom ska svänga? Skjutsar sina barn på cykel, kör för fort när det inte är befogat eller heller inte ha blåljus på när det är nödvändigt. Har dom en egen lagbok? Får dom göra precis hur som helst? Tydligen, här fångas en polisbil som inte blinkar i en rondell när dom dagen innan gjorde rondellrazzia för att folk inte blinkade när dom skulle köra ut ur rondellen, S V A G T!

Ja det var allt för nu.



Kommentarer
Postat av: Plutten

Du jag håller med....jag orkar inte ens kolla på Melodifestivalen längre:( Så tråååkigt!

2010-11-17 @ 20:05:06
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, det där med polisbilar finns det många

riktiga historier om. Såg själv hur de par-

kerade på trottoaren för att komma så nära

korvmojjen som möjligt. Vi andra fick snällt

ställa bilarna på parkeringen längre bort.

På 50-väg så körde de om mig i 65, hade det

varit något akut så hade de nog kört snabbare....

Så nog kan vissa göra som de vill.

2010-11-19 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback