Okej jag hade fel

Efter att ha hört Minnahs första låt i "Idol" trodde jag faktiskt att hon skulle ryka idag, jag var nästan helt säker och var kaxig på Facebook och skrev ut det också. Jay och Olle visste jag skulle få vara kvar, Jay som en solklar Idol och efter att ha hört Olles båda uppträdande som varit hans bästa hittills visste jag att även han skulle få vara kvar.

Linnea Henriksson som varit lite av en favorit bland väldigt många satt helt plötsligt löst men trodde inte mina ögon när jag såg hennes bild bakom dom då det stod klart vem det var som skulle få åka hem och inte få ta del av Göteborgs storslagna arena nästa fredag. Jag är nog i chock än för jag trodde inte Minnah skulle klara det efter att hennes hals inte riktigt höll måttet ikväll och att Linnea alltid varit bättre än henne. Tji fick jag men Linnea säger att hon är stolt och tacksam över att ha kommit så här långt och det ska hon ju vara såklart.

Grattis Minnah, Olle och Jay!


Japp jag snodde denna från samma sida som artikeln



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback