Rolig helg...eller inte.

Inatt har jag vaknat 511 gånger, jag hade så ont i halsen att jag vaknade varje gång jag skulle svälja och har man en tät mask på sig så är det ingen hit, varje gång man sväljer går vakuumet ur i nån sekund. Jag är lite snorig också och det får man inte vara när man har snarkmask, vet inte om dom menar att man inte får ha snor i slangen eller nåt, man får inte vara förkyld över huvudtaget.

Det är julskyltning i helgen, det hade jag sett fram emot men nu vet jag inte. Jag kommer inte gå på festen i alla fall för jag tänker inte sitta där och snora bland folk och sen kanske behöva GÅ hem då jag inte har råd med taxi. Det får bli en annan dag, både taxi och fest med det folket.

Runt 4 slet jag av mig masken och somnade om men vaknade i allafall varje timme, antagligen för halsontet (nytt ord?). Ute snöar det som fan och är -7 grader. Det är inte heller så där jättekul. Ingen bra början på helgen eller hur?

Vad ska ni göra i helgen då?



Kommentarer
Postat av: Frogprincess

helgen: gå på släktkalas och städa inför advent...

2010-11-26 @ 12:19:30
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback