Runda pizzakartonger

Jag har en pizzeria rätt över gatan. Jättebra tänker ni, ja det kanske det är men jag är inte där så ofta. Kanske en gång var tredje månad eller nåt. Det tar högst 30 sekunder att gå dit och hem också då såklart. Jag är alltid där innan pizzan är klar och tar den alltså direkt när den kommit från ugnen. När jag kommer upp i lägenheten måste jag stoppa in den i micron i ca 20 sekunder för då har den hunnit kallna lite och jag hatar att äta kall pizza.

Om "min" pizzeria tar in dom nya runda kartongerna kanske jag slipper att fixa varm pizza själv för den kartongen ska tydligen hålla värmen bättre än dom fyrkantiga. Det kan också vara för att den runda kommer vara gjord av skumplast, sånt där gnissligt material som finns för hamburgare ni vet. Att dom inte kommit på det långt tidigare. En kanonidé är det i alla fall.

Tagen från samma sida



Kommentarer
Postat av: Linda

ja och snygga var dom ju med! Nu blev jag sugen på pizza också vad fan e det med alla bloggare som bara måste skriva om mat hela tiden S

2010-11-11 @ 12:20:24
URL: http://www.linda.mustica.se/
Postat av: Jonna

Det där verkar inte dumt!

2010-11-11 @ 18:18:50
URL: http://daqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback