Sicken fredag

Ja då är det snart fest då. Här rockar jag Magnus Carlsson på Spotify för både mig, katterna och grannarna dom närmsta 3 trappuppgångarna.

Idag har det varit en hektisk fredag. Ja alla dagar är hektiska bara jag har EN sak att göra per dag.

Iväg till apoteket och ta ut ett kvitto samt hämta ut min hudkräm. Upp till soc och lämna kvittona, ner till en lågprisaffär och köpa tejp.

Hem och tejpa lådan som jag skrev om i förra inlägget. Sen var det att knåpa ihop en middag och ja okej jag var stressad så förlåt Johan att det blev en Felix färdigrätt men jag var tvungen annars hade jag antingen hoppat över middagen alls eller inte hunnit med nåt annat.

Jag fick tag på grannen som körde mig till Shell med lådan och hämtade ut ett annat som dottern ska ha.

Hem och färga håret, stryka kläder, duscha och fixa håret (tack gode gud att jag inte sminkar mig det minsta).
Ta på mig och har nu öppnat första ölen och väntar på att Ewa och Pernilla ska smsa om att dom snart är på väg utanför mig så vi kan gå iväg! En händelserik fredag och den är fan inte slut än på långa vägar. Skål ta mig fan!


Ha en underbar fredag. Imorgon kommer det bilder på Magnus Carlsson osså säkert massa fyllekort från förfesten, det är ju ett antal personer som kanske skulle kunna tänka sig att ställa upp på kort om man säger så.

Ha de ha de!




Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Du är förlåten!

2010-11-05 @ 18:04:23
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: Plutten

Hoppas att du får en kanoooonkväll nu fina Sunisen:)

2010-11-05 @ 22:09:50
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback