Tiger Woods och jag


I min nya mobil finns det ett spel som jag är helt såld på. Det är Tiger Woods PGA Tour 09. Jag är rätt bra på det där spelet nu och förstår inte varför jag inte tänkt på det förut. Att jag inte börjat spela golf, det verkar ju inte så svårt, hade jag börjat för 20 år sen så hade jag också varit miljonär nu ju men där skiljer det sig mellan mig och Tiger. Jag har inga älskarinnor, jag är inte gift och jag har inte två barn. Visserligen kanske jag kunde ha blivit gift om jag hade massa pengar men att ha massa älskarinnor när man redan är upptagen är inte min melodi, nej då inte flera, det räcker ju med en eller hur?

Nu ska jag bara ringa Stig Helmer och kolla om han har sin utstyrsel kvar och om jag kan få köpa det sen sätter jag igång.






Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Inte så svårt?

Masa dig upp hit nästa sommar ska du få följa med ut på banan så får vi se vad du tycker sen Sune.

2010-11-04 @ 13:14:11
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: simone

sv: det låter jäkligt skumt för nästan alla träd här har blad :O Vad har du gjort med träden? :P

2010-11-04 @ 14:35:30
URL: http://fattybom.se
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Ååååh det spelet har vi på PS3:N :D Så jääävla roligt!



Sv: Haha "Nu vet jag att du mår bättre för att du är dig själv" Haha Gud vad jag tycker om dig!

2010-11-04 @ 15:04:09
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback