Uppe med tuppen

Jag vaknade samtidigt som tuppen idag helt utvilad efter 5 timmars sömn, helt underbart måste jag säga! Jag har även varit på ICA och inhandlat kattsand och diverse saker. Jag köpte även två rader lotto med tillhörande joker. Det är min tur nu tänkte jag, det har jag visserligen tänkt i 10 år men nångång måste det väl vara min tur så varför inte ikväll? Skriver jag inget inlägg efter kl 19 så vet ni, då ligger jag antingen avsvimmad på golvet, ser ut som en fågelholk eller skrattar hysteriskt, då är inte ett blogginlägg att tänka på, då är det mycket annat som far genom hjärnan. Som att jag ska gå och köpa mig en korv med bröd, eller ja det kan till och med bli två korvar fast i samma bröd, inte överdriva när man blir miljonär liksom.

Visst hoppas ni på att jag vinner väl? Jag menar, det är väl roligare att läsa när jag är i alla länder på hela jorden, sipprar på en pina colada, fläker ut hela min kropp på en solstol medan jordens snyggaste tjej står med en fjäder och fläktar på mig för hand? Ja jag tänkte väl det så håll tummarna nu för fan. Det är min tur nu!



Kommentarer
Postat av: mammatezzan

jag håller tummarna för dej

2010-11-20 @ 10:23:49
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelist

jag var också uppe med tuppen. knappt sovit :S

2010-11-20 @ 13:54:12
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback