Actionspel in my ass!

Medan säkert många av mina polare är ute och super skallen av sig, jobbar natt, myser med flickvännen/pojkvännen, tittar på film eller sover spelar jag spel på King.com. Goldfish  Bowl heter det och ett fanskap svingar ett metspö som jag då ska fånga massa skit med. Tänk er vilken dröm att få upp ett par leopardfärgade kallingar, en kista med en flaska vin i som man kan hälla i sig för att linan ska gå fortare. Det är action det ni mina kära läsare!



Att sen få upp ett jävla däck gör att det går mycket saktare och får bara skitpoäng medan man får massa poäng genom att få upp vinglas med vin i, ja precis, det är vin kvar i glasen när man får upp dom, det vore ju också en dröm förstås att hur många glas man än tappar så ska vinet vara kvar i liksom och helst i sjön som är fullt med vatten! Det här är min drog, ja inte vin och heller inte vatten utan just spel på King.com. Jävla Ewa som lurade dit mig men ett bra tidsfördriv är det! Nu har jag inte tid med er, jag ska fånga fler leopardfärgade kallingar med y-front!


Kommentarer
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Haha men Sune.. Du borde gå ut och skaffa dig en tjej. Sådant där spel.. En fredagkväll? Haha



sv: Fan vad kul! Jamen visst var den kul? Jag tycker om den, man kan inte ens ana sig till slutetpunkten i mitten av historien. Sådana historier tycker jag om :D

2010-10-02 @ 01:11:02
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Hahaha, 41 år, är det din bortförklaring? Du är en kvinna i dina bästa år, ut på den där hemsidan och ragga på då som du brukar sitta på!

2010-10-02 @ 01:15:44
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Jo, jätte söt...



2010-10-02 @ 01:19:56
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Testat att trycka upp pattsen i camen på bilderna? Sett att de flesta tjejer som får ligga mycket (Och med olika) gör det!

2010-10-02 @ 01:29:02
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback