Ännu en knepig dröm

Jag låg och tittade på film när jag kände att jag inte orkade vara vaken längre så jag somnade, vaknade av att Nogger puffa på min hand, nosade mig i ansiktet och ville verkligen att jag skulle vakna. Jag kom ihåg min sista dröm och ja vad säger man. Jag ska försöka återberätta den lite så ni förstår.

Jag och Ewa var tydligen i USA på nåt College och där träffade vi några tjejer och jag var skitbra på engelska, det är i mina drömmar och när jag är full som jag är en hejare just på det språket.

Dessa tjejer var iallafall flator och hade flickvänner, vi bestämde oss för att gå ut på kvällen och jag öppnade mitt skolskåp och där var det massa tjugor, hundralappar och en 500-lapp, SVENSKA!
Helt plötsligt satt jag på toa i en lägenhet nånstans i USA, det knackade på toadörren, jag satt tyst, då drogs handtaget ned lite sakta, ja så där det ser ut i skräckfilmer ni vet. Jag reser mig upp, tittar i ett sånt där titthål man har i vanliga dörrar ni vet (normalt att man har det i en toadörr). Jag låser upp och går ut, på mig har jag min dotters vinterjacka...runt midjan! Därute står det en gammal kompis, våra döttrar umgicks mycket när dom var yngre. Vi gick iallafall ut till köket där hon satte sig på golvet. Hon visade en lapp som var fastlimmad i grenen på byxorna. Det var en bild på ett par kalsonger(?). Rätt som det är far hennes näve upp och puttar till en stor kruka med en stor blomma i, jag fångade den som resulterade i att min mun hamnade i blomjorden och jag hade sen hela truten full med jord.

Sen vaknade jag. Tack Nogger!



Kommentarer
Postat av: emmelist

haha jag älskar att drömma! blir så sjuka saker ibland :P

2010-10-09 @ 18:24:56
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Karin

I drömmarnas värld kan allt hända... :D

Tur att Nogger väckte dig !

Själv blir jag en hejare på tyska när jag är full. Åtminstone tror jag det, men något måste i alla fall hända, för jag minns en gång när jag satt på campingen utanför byn och pratade länge med en familj från Tyskland. - Och vi förstod varandra hur bra som helst, både jag och dom.

För övrigt har jag inte läst tyska i skolan, och kan inte prata när jag är nykter, även om jag förstår en hel del av det folk säger.

Alkoholen kan göra underverk tydliigen. :D

2010-10-09 @ 22:16:03
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Jessi Fox

Att du kommer ihåg allt så detaljerat!? bara det är fan sjukt!!!

2010-10-10 @ 05:46:53
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback