Äntligen dårå

Ja ni vet nog alla att Blogg.se legat nere och ni har säkert slitit ert hår för att inte ha kommit in på min blogg eller hur? Precis som jag trodde men nu är jag tillbaka! Vågen på det eller hur? Precis!

Jag fick ju presentkort av mina föräldrar på ett varuhus som har det mesta så idag har jag inhandlat en gångmatta till hallen så nu har jag skonat mina grannar under ännu mer, en god granne är en bra granne.

I den här stan verkar dom ha fått massa pengar för att asfaltera för jag tror ta mig fan att det är hinder på varenda gata! Men jag älskar att köra bil så mig gjorde det inget och bilen är inte min utan Ewas. Sen att hela underredet är upprivet, punktering på varenda däck, spräckt framruta och trasiga blinkers gör inget, hon älskar mig ändå, japp!

Lördag idag mina vänner, ingen utgång utan bara softa! Återkommer senare. Ha det så jävla gött tills dess!





Kommentarer
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Men ikväll får du fan göra något annat att fiska!

2010-10-02 @ 15:25:08
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback