Fel karl i sängen

Igår kväll/inatt på Facebook skrev jag att jag skulle gå och lägga mig med Åke Edwinson. Jösses hur kan jag ta så fel? Nu vet jag inte vad karlarna heter heller. När jag kom till sängen upptäckte jag ju att det var Jan Mårtensson jag skulle ha en stund med innan jag somnade. Men Jan blev radad efter 1.5 timme, han var helt slut, han hade inget mer att säga mig liksom. Idag får det allt bli en annan karl eller om jag tar Camilla Läckberg igen, hon är väldigt spännande.

Jaha det kanske är här man ska tala om att det är böcker jag pratar om? Okej då gör jag det. Det är böcker det handlar om. Så puh kunde ju ha blivit missförstånd där. Flåt Martin Melin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback