För första gången på mycket länge

Helt otroligt, trodde faktiskt inte att det kunde hända men det gjorde det igår. Jag som annars brukar vara uppe till väldigt sent, jag som typ är sist ut från Facebook gick faktiskt och la mig runt 23 och somnade ta mig fan före 00.00. Helt otroligt! Vaknade jag runt 4-5? Näe jag vaknade runt 8.20! Det är stort, mycket stort, det är nästan så jag måste fira det idag med nåt gott, ett helt kålhuvud eller nåt.

Idag blir det ett besök på AF och träffa min handläggare, henne såg jag senast i våras. Vet i och för sig inte riktigt vad jag ska göra där när jag nu är inskriven på SIUS men jag får la gå dit så får vi se vad vi ska hitta på för kul.

Måndag morgon och det blir nog en fin dag trots allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback