Från kallt till varmt till snöstorm

Jag fick förut ett sms från min pappas fru:"31 grader när vi landade, sitter på balkongen och dricker whisky och xante. Kram från Rhodos".

Jag tänker smsa sista dagen dom är på Rhodos:"Välkomna hem, här är det snöstorm, taket på ert hus har blåst bort, -35 grader och det går pingviner på gatorna". Det uppskattar dom säkert tror jag eller hur?

Medan dom går därnere i bikini och badbrallor (pappa i bikini och hans fru i badbrallor med bollar på) så tar vi på oss långkallingar, fodrade underkläder och fårullspälsar härhemma. Är det en rättvis värld vi lever i eller vad?! Jäfla fi fan.


Kommentarer
Postat av: Diana

Surt sa räven. Med all rättighet, varför ska andra ha det bra när inte vi har det?

2010-10-03 @ 20:26:49
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback