Han kom, han sågs och han segrade (delvis)

Så har Micke the man vart här. Tjofaderittan, fasters dator är tömd så nu går den till försäljning. Den är inte så mycket att hänga i granen så jag får inte mycket för den men några kronor i allafall.

Skrivaren med den fina scannern och kopiatorn däremot lever sitt egna lilla liv, eller egentligen inte alls för den funkar inte, Micke installerade, avinstallerade, installerade igen och återigen avinstallerade men helvetet ville inte funka. Ett ont omen är att den inte ens går att stänga av om man inte drar ur sladden då förstås (ja det hade ju vart ett jävla stort fel om den inte slutade att fungera ens då liksom).



Jag ska köpa ett nytt ramminne till datorn så den slipper jobba så förbannat och må lite bättre sen.

Jag lagade spagetti och köttfärssås, det var så gott tyckte han att han åt mig ur huset, näe inte riktigt men två portioner blev det och där satt jag och inte fick äta mig mätt! Näe jag skoja, han hade vart på gymmet innan han kom till mig så självklart skulle han äta för sjutton! Sen gick han hem 2 kilometer för att lägga sig i soffan.

Tack snälla Micke för hjälpen med datorn och alla försök att skaka liv i skrivarn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback