Har kanal 5 slut på bra programidéer?

Ett gäng kändisar har tydligen blivit tillfrågade av Kanal 5 om att vara med i ett nytt program, typ som ett avgiftningsprogram för dessa personer har eller har haft problem med alkohol och narkotika. Då är det alltså tänkt att dom för hela svenska folket ska visa upp sig när dom genomgår denna "avgiftning"? Hur sjukt är inte det.

Nu var det tänkt att programmet skulle spelas in nu i oktober men får skjutas upp till november för att dom fick många nej. Nu framgår det att man inte alls behöver vara missbrukare utan det räcker med att man har kärleksproblem eh. Desperata som Kanal 5 är för att nå bra tittarsiffror erbjuder dom därför en halv mille till deltagarna för att locka. Men naturligtvis inte hela klumpsumman på en gång utan 100 tusen varje vecka och dom måste stanna kvar för att få alla pengar.

För mig låter det helt sjukt. Aldrig att jag skulle fläka ut mitt liv så om jag hade såna problem, inte ens för en halv mille!

Kändisarna känner sig kränkta och det kan jag förstå.



Kommentarer
Postat av: Linda

suck säger jag bara. Sen undrar jag vem som vill se skiten??

2010-10-09 @ 20:38:19
URL: http://www.linda.mustica.se/
Postat av: nathalie

hejhej , har frågestund i bloggen , skullle bli glad om du ställde en fråga i frågestunden :)

2010-10-09 @ 20:56:08
URL: http://riktigtgrym.blogg.se/
Postat av: Sune...the girl

Sv till Nathalie: Tyvärr kan jag inte göra det eftersom jag inte ens kommer att besöka din blogg..vet du varför? För att jag bojkottar nämligen såna som dig :)Varför? För folk som kommer till min blogg enbart för såna här ändamål och inte kommenterar mitt inlägg kan äta bajs..bra va? :D Men detta skiter ju du i eftersom du inte ens besöker min blogg igen :D

2010-10-09 @ 21:13:17
Postat av: Jessi Fox

Har du sett celebrity rehab? Förvisso rätt bra och givande program, men patetiskt att kanal 5 ska göra en "egen grej" utav det.

2010-10-10 @ 05:27:59
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Plutten

Jag har sett den amerikanska versionen "celebrity rehab"...jag som själv haft en del problem med både piller, alkohol o det ena med det andra gillade faktiskt det programmet. Men ja! Jag kan verkligen tänka mej att dom känner sej kränkta... och vi i Sverige vill ju vara som USA...det är väl därför som dom gör ett sånt program. Antar jag?!

2010-10-10 @ 11:39:01
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: absolutjohan

haha...bästa kommentaren ever till Nathalie! You rule Sune!!!

2010-10-10 @ 12:49:35
URL: http://absolutjohan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback