Helt otroligt

Jag hoppas innerligt att jag har sån livslust när jag är 70 att jag inte ger upp om jag skulle hamna i ett träd och klamra mig fast där i 5 dagar.

"På lördagen hittade räddningspersonal en 70-årig man uppkrupen i ett träd på ön Sumatra. Han var svårt medtagen, hostade och orkade inte gå på egen hand, rapporterar Reuters."

Tsunamin i Indonesien har dragit med sig 413 döda offer men dom har hittat 135 stycken som varit saknade men dessa hade tagit skydd på högre höjder.

Hoppas innerligt att dom hittar fler levande men ändå kommer det var fler döda än levande. Moder jord har återigen sagt ifrån.

Man tänker tillbaka på alla svenskar som fick sätta livet till i Thailand 2004 bland annat var det två från min stad som jag visste mycket väl vilka dom var.


Lånat från samma sida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback