How YOU doin

Med mina 41 nyss fyllda har jag varit med om en del i mitt liv. Det kommer och går personer i ens liv som man antingen saknar för stunden, saknar hela tiden, då och då eller inte alls.

Eftersom det kommer väldigt många till min sida via olika sidor och inte bara från andras bloggar undrar jag ibland, är någon av dessa någon som funnits i mitt liv förr? Jag är mig inte riktigt lik sen förr om man säger så, jag har klippt av mig håret, jag har gått upp i vikt, jag har ändrat sexuell läggning. Kanske dom inte känner igen mig?

Så detta inlägg är till en del av er som fanns i mitt liv förr, för si sådär 15-20 år sen.

En hint till dig, du som jag kunde prata en hel natt med: Jag håller brevet i min hand som du skrev, det sista jag hörde av dig: "Vi kanske möts igen, i andra astralkroppar i en annan dimension eller så. Det är verkligen häftiga grejer det! Pussar och kramar så många du vill ha, och till Emelie och potatisfolket också! Love" Minns du?

Och till dig som jag fick lära mig uttrycket "Skit på dig så får du randiga ben!" Det var runt -93 och jag kan än idag höra ditt skratt, din röst och din otroliga energi!

Till dig, du som fick mig att döpa min första katt efter ditt chattnamn. Du snygga, charmiga, underbara och omtänksamma vän, du som var tvungen att åka hem till mig då vi var ute för att fira min 30-årsdag. Killarna i den här stan är verkligen inga gentlemans, det kan ha ändrats men jag ber om ursäkt. Du är för snygg för att killarna skulle uppföra sig som män och inte som svin. Minns du? Jag minns inte ditt efternamn!

Ja det var en del det. Inte för att jag tror att någon av dessa läser min blogg men man vet ju aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback