I full gång i Chile

Jag skulle gå och sova, eller ja, jag skulle läsa först. Jag lät dator vara på och precis när jag skulle till att stänga av den såg jag att en vän på FB skrev att hon tittade på Aftonbladets livetv där det vankades action. Det är nu inatt som gruvarbetarna ska upp en och en. När man ser på hissen eller vad dom kallar det så undrar man om dom kallt räknar med att alla är benrangel för helvete vad smal den är!

Fullt med gubbar alternativt äldre killar står runt det smala hålet med varsin hjälm på sig. En ställde sig framför kameran, ringde mamma och vinkade så hon stolt kunde se sin son, det är min egen teori. En pickup kom förbi, min teori är att det var pizzabudet som kom med pizza till killarna, ja dom ovan jord då inte dom under. Presidenten fick säkert äkta silverbestick till sin pizza.

Detta kan ta tid men va fan, jag ska inte tvätta förrän kl 12 på fredag så jag har all tid i världen att sitta och glo på det här. Spännande!


Kommentarer
Postat av: Jess

Fan sover du aldrig?

Ha en bra dag



Kram

2010-10-13 @ 06:13:58
URL: http://finest.se/Jess666
Postat av: Saija

Ett fåtal visste, en del misstänkte men de flesta visste ingenting!



Vi hade fest och mat från klockan tre på eftermiddagen, sen tog värdparet med sig alla gäster, 80 st, till scenen. Den låg bara ca 3-400 m från festlokalen.

Våra gäster fick stå innanför kravallstaketet. :)



Efter vigseln på scen, med flera tusen i publiken, gick vi tillbaks till festlokalen där vi fortsatte festen halva natten, med liveband mm.



Häftig upplevelse!

Vårt mål var att vi skulle ha ett annorlunda bröllop som även alla gäster skulle minnas, och det gör dom! Dom var jättenöjda allihopa och sa att det var det bästa de varit med om. Så det är skoj...!



:)

2010-10-13 @ 08:44:18
URL: http://www.saija.se/
Postat av: Frogprincess

Skönt för dem att de äntligen får komma upp!!!

2010-10-13 @ 12:13:34
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback