Ketchupeffekten deluxe!

Den här veckan har jag nog något varje dag när det gäller inbokade möten/sjukhusbesök. Idag ska jag då träffa min handläggare på AF, imorgon kl 9 öronmottagningen, kl 10 ska jag träffa min handläggare på SIUS. Onsdag har jag nog inget. Torsdag har jag socmöte och fredag ska jag till grannkommunen med snarkmasken. Hon kommer ju inte direkt bli glad. Jag har nämligen inte använt den sen i våras, tror den är trasig så jag måste ju få en ny förhoppningsvis. På onsdag kan jag ju cykla till mina föräldrar. Pappa fyllde ju år dagen efter mig och eftersom jag trodde att vi inte skulle fira honom förrän dom kom hem från Rhodos (vart hemma en vecka) så fick han inget paket när jag hade kalaset. Nu har jag köpt det och då ska han också få det såklart.

Vissa veckor har jag bara inbokat ett möte på hela veckan, den här veckan är det nåt varje dag, vadå ketchupeffekt deluxe?!



Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Jag avskyr när det blir så sammanpackat. EN sak var vecka tycker jag är lagom...

2010-10-25 @ 10:42:21
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback