Kvällens bonde söker fru

Ja vad säger man om kvällens avsnitt av "Bonde söker fru"?

Ann-Katrins killar är ju allt annat än roliga och den där självgode Gert har ju tydligen redan utsett sig som hennes sista pusselbit då han tycks tro att han är guds gåva till henne. Vad grundar han det på? Att han var den enda som dansade med henne? Att dom andra var så blyga att dom knappt sa flaska? Ja herregud, bara för det hoppas jag att han inte blir vald nästa gång.

Bonden Jonas däremot hade nog roligast av alla bönder, han fick ju iallafall se alla sina tjejer i binini och som han sa: "Klart man spanar, annars är man dum" stämmer ju. Det hade ju såklart jag också gjort om än lite diskret och i smyg. Han hade snygg kropp och solbränd som få så han är nog poppis hos alla tjejer.

Bonden Johan utlovade en kyss till tjejen som sköt ner 3 burkar. En kyss för mig är åtminstone en puss på munnen. Det var nog så också för tjejen som fick den, ja en kyss på kinden alltså, snåljåp! Ska man ge en puss så ska man väl också säga att den blir på kinden? Jag skulle bli besviken som fan, ja dock inte på att jag inte fick den av honom då men.

Bonden Tomas påminner lite om min morfar när han var ung fast morfar hade svart hår och var några dm längre. Vad var det han fick i present av sina tjejer? En barnbok om en bondgård? Wiho bästa presenten...eller inte.

Ska bli kul att se nästa onsdag när nån ska bort av dessa som bönderna valde, hoppas innerligt att Gert försvinner.



Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

Hahahaha.. Bögamir is my biggest fan. Säger ju det, jag kan inte vara seriös.

2010-10-20 @ 23:14:35
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: luffi

hehe du får söka lite på qx kanske hittar en flamma!! hehe lycka till!

2010-10-21 @ 00:10:07
URL: http://www.luffi.se
Postat av: luffi

dont worry! det kommer det kommer! du får inte leta så hårt, du får låta kärleken komma till dig!

2010-10-21 @ 00:21:03
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Rewritable@soclog

uppenbarligen inte eftersom det är ett muslimskt land. Ha ha ja så skulle man ju kunna säga också

2010-10-21 @ 08:14:34
URL: http://Rewritable.soclog.se
Postat av: Frogprincess

Jag såg bara lite, lite, lite, men den där Gert såg jag och jag håller med dig. Han var aningen för självsäker.

2010-10-21 @ 14:42:45
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja du,måtte hon skicka Gert till h...vete, annars misstänker jag att hon får ett ¨sådant, han e ju asäcklig :(

2010-10-21 @ 17:28:55
Postat av: Anette

Men, morr!! Jag hade ju skrivit att det var jag som kommenterade??? :(

2010-10-21 @ 17:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback