Kvällens Idol

Så var då kvalveckan över för Idolerna. 11 skulle gå vidare till nästa fredag och 3 skulle hänga löst. En och en eller två och två plockades fram för att få sin dom, kvar till på fredag eller tillbaks till soffan.

När Peter Jihde ropade upp Madde och Jay så var det nog världens tyngsta suck. Inte suck annat än i, varför-i-helvete-ställer-man-dessa-två-mot-varandra?  Hur spännande är sånt? Jay som hela veckan fått flest röster från Aftonbladets läsare! Oj oj nagelbitning på högsta nivå, eller inte! Klart som korvspat att Jay skulle gå vidare. Ingen snack om saken liksom och så blev det. Madde åkte till och med ut.

Jag går mot strömmen förstås. Allra mest Maria med den öppna bloggen eftersom hon ville att Sassa brassa mandelkubb (eller hur det nu var) skulle åka hem. Bara för det får hon en länkning. Snäll flata jag är eller hur? Precis. Jag tycker om Sassa, hon har glimten i ögat, kanske för att hon är så ung och orädd av sig. Kan hända kan hända.


Bilden har jag snott lånat från samma sida


Kommentarer
Postat av: airaM

Hehe, sjyrre-byrre!! =D Näää, gillar inte Sassa. Tur vi gillar olika.. ;)

2010-10-02 @ 00:03:31
URL: http://metrobloggen.se/somenoppenblogg
Postat av: katja

Jag fattar inte, gillar du eller gillar du inte Sassa? Hon är ok tycker jag, men Jay är ju Gud =)



Och gällande kantarellmacka så vet jag hur man gör världens godaste macka.

Vitt bröd som du steker lite, lövbiff och smörstekta kantareller i lite sås ovanpå. Gratinera med ost i ugnen och klart!

Kantarellerna kan bytas ut mot champinjoner och vanlig champinjonsås ( påse ).

Perfekt bjudmat eftersom allt kan förberedas och sen bara in i ugnen när gästerna kommit.

Puss

2010-10-03 @ 10:59:21
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback