Lördag eftermiddag

Ja då har man legat och bölat periodvis till en film till då. "Forever Strong" från 2008 fick det bli och japp jag är en lipsill jag vet och det står jag för! Jag har ätit lite rester också, spagetti med köttfärssås från 2 veckor tillbaka, kan det vara därför jag suttit en stund på toa tro? Näe tror det mer är dom 4 veckor gamla äggen jag åt faktiskt. Kan vaa eller också vill bara min fisring göra sig påmind eller nåt.

Jag har även legat i badet med två gloende katter på kanten så nu luktar jag mumma igen, ja jag vet, det är inte jul än men va fan man får offra sig ibland också. Håret är ostyrigt och dant precis som det ska vara alltså och strax är det jag som står och ger lite kläder stryk sen jävlar i havet är det dags att börja festa!

Det kan hända att det kommer ett MMS-inlägg det får alkoholen i kroppen bestämma. Annars, ha en förjävla bra lördag!



Kommentarer
Postat av: Hillevi

Det låter bekant, men jag kan inte placera den. Men såg "Invicious" (Mandela-filmen) och fjädrar vad jag lipade och då kan jag ändå inte ett skvatt om rugby (och vill inte veta heller..).

2010-10-25 @ 18:35:50
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback