Nu är det fredag....igen

Veckorna rusar iväg, nu är det fredag igen liksom. Morgondagen kommer innebära fullt upp. Jag ska tvätta och kl 16 kommer min favorittjej Josefine. Hon ska sova hos tant Sune för mamma Carro ska åka på ishockey i grannstaden och eftersom mamma Carro är gravid behöver hon all sömn hon kan få så då är det klart att tant Sune ställer upp, pappa Magnus jobbar kväll så han kan inte ta henne heller, ja Josefine då inte Carro.

Josefine ska skrämma skiten ur katterna, kasta bollar i nyllet på dom och jaga dom runt i hela lägenheten, undrar vem som kommer vara mest utmattad när Josefine åkt hem, jag eller katterna? Det ska bli jättekul iallafall. Det var länge sen jag hade henne över natten nu tack vare att jag varit sjuk och bestämt utgång, ja inte samtidigt då men olika gånger. Så nu är det bäst att jag hoppar i säng så jag är någelunda utvilad (när det nu hände sist) nu när jag ska agera lektant.

Natti.


Första kortet jag fick på MMS från pappa Magnus 080613, alldeles nyfödd



Kommentarer
Postat av: Plutten

Åååh! Du kommer verkligen få världens mysigaste helg du med andra ord. Hoppas du fick sova gott!:)

2010-10-08 @ 10:06:40
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback