Onödig påminnelse

Eftersom jag fyller år dagen innan min pappa fyller så borde jag ju komma ihåg den eller hur? Tycker jag med men någon gång förra året hade jag tydligen gjort en påminnelse på att min pappa fyller år idag för det var det jag vaknade av kl 11. Får nog ta och gå igenom min kalender och ta bort onödiga födelsedagar som jag borde komma ihåg tror jag bestämt. Han kommer sen och hämtar en termos dom glömde igår som dom måste ha med sig på resan till Rhodos på lördag så jag hoppas innerligt att jag kommer ihåg att säga grattis.

Dom är bara SÅ värda denna resa. Så mycket det har varit med min avlidna fasters efterarbete och alla arvtagare som inte bor på ett och samma ställe och bara 4 pensionärer som fixat med hennes lägenhet. Nu är allt gjort och stället är städat. Nu slipper dom tänka på det mer och bara njuta av 2 veckor i Grekland med goda vänner. Det är nog 12e gången dom åker till Rhodos men aldrig samma hotell så dom kan placet om man säger så.

Skriver det här också då. Grattis min älskade underbara, bästa och snälla pappa på 68-årsdagen! Älskade dig igår, älskar dig idag och kommer älska dig så länge jag lever! <3 <3 <3

Pappa och jag

 

 


Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Grattis till honom.

(Ta aldrig bort påminnelser om de nära och kära oavsett hur väl vi alltid tror att vi ska minnas så förtjänar de en notering i almanackan.)

2010-10-01 @ 13:26:38
URL: http://frogprincess2.blogspot.com
Postat av: Dotter

hahaha snygg morfar var:P

2010-10-01 @ 17:02:08
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Åhhhhhh vilken underbar söt bild!

Tack honey, jag säger detsamma till dig=)

2010-10-02 @ 01:15:12
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Doris

Jättefin bild på dig och din pappa !

Sköt om dig !

Kram, Doris

2010-10-03 @ 17:54:24
URL: http://blogg.passagen.se/doje/
Postat av: Doris

Jättefin bild på dig och din pappa !

Sköt om dig !

Kram, Doris

2010-10-03 @ 17:56:21
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback