Osså fick jag igång den!

Jag fick ju två skrivare från fasters dödsbo. Den ena med både kopiator och scanner i och en vanlig skrivare. Den med både det ena och det andra i har jag försökt få igång många gånger utan resultat. Eftersom jag ska skicka en dataskärm till en kille som jag har sålt på Tradera och den ska gå via Schenker så måste man skriva ut ett papper för att sätta på paketet. Envis som jag är tog jag därför fram den andra enkla skrivaren istället.

Jag satte igång den, tog ner drivrutiner och la till skrivaren, skitbra om den bara skrev ut annat än testsidor så skulle det vara skitbra! Jag gick ut på nätet och läste lite här och där om just denna. Hittade inget som hjälpte mig alls. När jag var nära på att slänga helvetet genom fönstret så tryckte jag in en sladd typ en sån man har till skärmen ni vet, den satt lite lite LITE löst bara och tjofadderittan det var det som var felet! Bertil om du ser ner på mig från ditt moln däruppe så japp, jag ÄR nog lite teknisk du! Jag skrev ut Schenkerpappret iallafall men det är ju den andra jag vill ha så på söndag kommer Micke hit och ska försöka få igång den åt mig plus att han ska formatera om två datorer, den jag har och fasters gamla dator som jag hade tänkt sälja, det får bli en förstadator till ett barn eller nåt. Jag bjuder Micke och sen kanske Ewa kommer också. Det blir kyckling i ugn med champinjonsoppa och grädde! Gott.

Så lovely om den andra skrivaren kommer igång så att jag kan börja scanna in lite kort.

Nu kan jag sova nöjd och glad så här långt.



Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag kollar lite på tv, funderar på om jag

kanske ska ta och göra något vettigt :P

Vad händer ikväll då?

2010-10-07 @ 08:45:30
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Emmelist

dina kramar värmer minst lika mkt som jessicas :D tack sune!!!

2010-10-07 @ 09:19:48
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Plutten

Det är ju så jääävla underbart när man lyckas! Själv är jag den mest otekniska och lyckas istället att ha sönder saker. Alltid. Jämt. Det slår liksom aldrig fel hahah....



Svar; Ja, han har en ganska annorlunda färg vår lille Twitch:) Han är helt stålgrå! Ingen annan färg an stålgrå, till o me nos o tramdynor är stålgrå:) Han är så mjuk o go o underbar o allt på en o samma gång :D haha



Tack, du är så snäll! Kram

2010-10-07 @ 09:54:05
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/
Postat av: En bögs liv

Precis! Allt bra idag?

2010-10-07 @ 11:16:50
URL: http://morgans.nu
Postat av: Karin

Vilket bra arv!

Perfekt att kunna scannna in en massa bilder ju !

2010-10-07 @ 11:27:04
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback