Smart Sune, smart.

Jag hade tvättstugan förut, det är ju bra, jag tvätta alla mina mysbyxor, jeans och shorts, det är ju också bra, det som inte är så bra är att jag nu inte har några byxor att ha på mig. Visserligen är jag bara inne men den här lägenheten börjar på att bli lite kylig så jag fryser lite. Jag har jeans, men det är jeans som jag kunde ha för 30 kilo sen. Hoppas innerligt ingen ringer på min dörr. Vad gör jag då? Ropar ut från brevinkastet att jag inte kan öppna tack vare att jag inga byxor har att ha på mig? Ja det är nog det enda rätta.


Den där rätten från Findus, ja den där maträtten som jag fick gratis, den var rätt god faktiskt. Men jag vet inte om jag betalar 50 spänn för den om jag måste betala själv. Något billigare att göra själv faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback