Sune Sune Sune

Ja här sitter jag igen då och är inte trött, vad gör jag då? Jo jag går igenom gamla kort. Hade jag nu haft en scanner som funkade så hade det blivit bättre kort men nu vill ju fanskapet till skrivare/scanner/kopiator inte fungera så då får det bli till att fota av korten med en mobilkamera som suger getballe istället.

Sune 5 år i Danmark med en gräslig baddräkt som kliade överallt!



En gravid Sune som iallafall vägde massa kilo mindre än hon gör nu



En Sune på stranden på en ö mitt ute i Vänern och här ser ni anledningen till varför jag klippte av mig håret va?


Ja sånt här kan man få för sig att visa omvärlden när man är rastlös. Men erkänn att ni garvar lite, då har jag lyckats isåfall! Thank gooood!


Jaja jag får la gå och lägga mig och rulla tummar när jag inte har nåt skinn att rulla! Godnatt eller godmorgon på er.



Kommentarer
Postat av: Linda

söt Sune var! Men du jag tror du gjorde helt rätt med håret. Fanns nog bara två vägar för det där håret. Antingen låta det bli extremt långt precis som jag har det eller göra som du.

Tycker du passar bra i ditt korta hår :)

2010-10-05 @ 07:41:49
URL: http://linda.mustica.se/
Postat av: Jess

Härliga bilder

2010-10-05 @ 18:37:11
URL: http://finest.se/Jess666

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback