Turen som kom av sig

Oj vad jag var taggad förut, oj vad jag kände mig peppad. Jag skulle cykla till andra sidan stan hade jag tänkt mig. Jag hoppade in i duschen, fixade håret som visserligen ändå såg ut som om jag haft mysigheter för mig i flera timmar, jag letade efter vantar, jag hittade en och ville inte vara en kopia av Michael Jackson så det fick vara. Ut kom jag... in ville jag nästan direkt. Det blåste ju för fan halv storm! Varför tittade jag inte ut genom fönstret innan? Kan det ha med att göra att det inte GÅR att se ut? Skitiga fönster, nån som hört talas om det?

Jag tog mig till ICA, där köpte jag en limpa och leverpastej med gurka i, åkte hem och svullade som fan bara för det. Hela min dag blev förstörd känner jag nu, jag skulle lika gärna kunna gå och skita i badkaret utan att jag skulle bry mig på nåt sätt.

Bajsmåndag!



Kommentarer
Postat av: Emmelist

det är okej att svulla Sune! jag har svullat hela dagen ja!!!

2010-10-18 @ 14:36:07
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hei-na

Hejhej , fin blogg.

Kollar in lite , kram!

2010-10-18 @ 16:36:08
URL: http://heddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback