Världens snabbaste bergochdalbana

I Abu Dhabi som ligger i Förenade Arabemiraten har nu världens snabbaste bergochdalbana byggts. Den går i 240 km/h, lika fort som en riktig Ferrari och man sitter också i en sån. Parken finns inomhus och är då världens första som just byggt inomhus.

Jag som åker "Nyckelpigan" på sin höjd på Liseberg skulle fullkomligt dö i denna kan jag försäkra er om, jag skulle nog till och med tacka nej till en mille, då vet ni hur illa det är. Jag är farträdd, jag är höjdrädd och mitt balanssinne skulle rubbas för all framtid va så säkra. Jag kommer nog aldrig att köpa en sån snabb bil ens en gång, det är säkrast att jag cyklar i fortsättningen också!




Kommentarer
Postat av: emmelist

naaaaaaaw va gullig du e då ;)



usch..den där skulle jag aldrig åka!

2010-10-29 @ 07:17:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Jess

Åhh hade varit en dröm, vill åka den

2010-10-29 @ 23:41:20
URL: http://finest.se/Jess666

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback