Allvarligt alltså!

Nu vet jag med all sannolikhet att jag hör röster och ljud starkare när jag har headsetet i. Jag hade som vanligt i headsetet i vänster öra förut när jag hörde högljudda röster. Jag tog ur snäckan men hörde inget då, tittade på mina katter som båda låg i sängen bakom mig och båda reagerade på ljudet. Det måste varit mina grannar över för jag gick ut på balkongen och tittade där, ingen nedanför och ingen på balkongen över. jag satte i snäckan och så var rösterna där igen. Scary!

Ska nog ta och bosätta mig i en hydda i skogen.

Fredag imorgon! Då kanske det blir en sån här för första gången i mitt liv.

Det är nog det fjolligaste jag kommer ha i min hand imorgon!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm finns det något du inte berätta för oss? Du borde nog sluta med sniffande ;)



Nej men skämt å sido vad läskigt! Usch hade blivit rädd faktiskt.

2010-09-10 @ 07:18:41
URL: http://www.linda.mustica.se
Postat av: Jonas H Svensson

Fjolligt e gott! ;)

2010-09-10 @ 08:35:50
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback