Bra eller anus?

Nu har jag märkt att under en halvtimmes tid har det kommit besökare från Facebook till min blogg. Jag misstänker starkt att någon av mina besökare lagt ut min bloggadress på sin status och det är inte någon av mina vänner på FB för det skulle jag ju ha sett.

Vet inte om det är bra eller anus. Och som ett svar till fler som kanske undrar. Det ser ut som om det är stor bokstav på varje ord i överskriften. Det är inte jag som gör det så utan det beror tydligen på vilken webläsare man har. Så skyll inte på mig är ni gulliga.




Kommentarer
Postat av: Tess

Det är många som är intresserade av dig, bara :)

Jag vet inte vad som hänt, men det är väl kul med fler nyfikna läsare... Kan det vara för att du skrivit Kissis, Blondinbella eller vad det nu var du skrev??



(varsågod för fan för kommentaren!)

2010-09-01 @ 22:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback