Flincks attack mot Persbrandt

Jag vet inte men jag har svårt för Thorsten Flinck. Sen han var med i 3ans program "Baren" där han skulle göra nåt med deltagarna i en lägenhet, minns inte vad nu men han verkade ju helt vrickad och helt uppåt väggarna.

Nu anklagar han Mikael Persbrandt öppet att ha "snott" hans röst och att Persbrandt gjorde det tidigt i sin karriär och han är en dålig kopia av honom själv.

Nu vet ju inte jag hur Mikael Persbrandt lät innan men jag gillar rösten och jag måste då säga att Persbrandt gör den fan så mycket bättre än Flinck. En speedad och flummig i "Beckfilmerna" vore ju inte det bästa förstås, därför har ju Persbrandt också lyckats bättre än den totalt nerknarkade Flinck.

för Mikael och  för Thorsten helt enkelt!




Kommentarer
Postat av: Cattis

Haha.. Ja, Thorsten Flinck har inte riktigt alla knappar på fjärrkontrollen.



Sv: Hoppas att de vinner!

2010-09-03 @ 13:05:07
URL: http://caxxis.blogg.se/
Postat av: Naima

Heejsan :D Allt bra med dig ? Vet du vad , det finns faktist saker du inte vet , vilka saker för du veta i min nya video !



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

2010-09-03 @ 13:51:44
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback