Influensan har hittat till Sune

Det är väldigt många av mina vänner privat och på FB som ligger däckade i influensan. Min hals har ju vart knepig i några dagar nu men nu har jag alla symtomer på influensan. Att dricka juice smakar som kattpiss luktar, jag åt spenat, bacon och ägg förut, äggen smakade som om jag nyss hade pillat nån innanför fisringen. Det är inte okej, inte okej alls faktiskt.

Iza som vanligtvis jamar knepigt varje gång jag nyser får spelet varje gång nu eftersom det är oftare och har vart nära att ringa 112 flera gånger i tron om att jag snart ska dö. Halsen river och retar, jag hostar och då river det ännu mer. Kroppen känns som om jag bestigit Mount Everest trots att jag bara klivit över trösklarna här på sin höjd.

Jag som ska ha min favorittjej här imorgon till lördag, detta får bara inte hända eller hur? Håll tummarna för att jag ska vara någelunda pigg imorgon för att orka ha henne snälla. Tack!



Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig!

2010-09-02 @ 21:14:54
URL: http://dahlian.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Usch, ja, samma här. Vi är nog många som är heldäckade i den här djävulsförkylningen.

2010-09-03 @ 08:02:59
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback