Inget hum om plagiat

Gör man en kampanj så får man nog tänka riktigt noga på hur själva logon ska se ut. En egen idé vore kanske på sin plats för att det inte ska anses som icke seriöst.

Jan-Emanuel Johansson kom på den smarta idén att "sno" Harley Davidsons logga även om han själv inte anser att det är just Harley Davidsons. Alla utom han då för jag förknippade den direkt med HD när jag såg den.

"– Jag tycker det är extremt osmakligt att han utnyttjar oss och försöker rida på andra på det viset. Det kan vara oerhört skadligt och kostsamt för vårt företag att bli hopkopplat med ett politiskt parti. Jag räknar med att Socialdemokraterna tar honom i örat." Sa Richard Nordén marknadschefen för HD i Sverige.

Jag håller absolut med.

Den här har jag iallafall snott på samma sida som artikeln


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback