Näe det blev inget idag

I 1.5 timme försökte jag fylla på min mobil via internetbanken men näe det gick inte. Tiden gick och nu är telefontiden på Hörcentralen slut. FUCK! Så det blir en dag till i tysthet, ja inte helt då eftersom jag har tinnitus också. Håll tummarna för att det funkar imorgon för nu är jag så less på att inget höra. Varför ska det krångla just idag? Just nu. Jag lovar, det kommer snart att funka att fylla på men med min otur så ska det naturligtvis drabba mig när jag bäst behöver det. Jävla skit!



Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Näe, vad surt...

Hoppas att du har bättre tur i morgon då.

2010-09-13 @ 11:43:09
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback