Nu är jag människa igen..gött!

Det var länge sen som jag var bakis och länge sen som det höll i sig hela dan efter men denna dan har vart en riktig bakisdag men nu börjar jag på att bli människa igen känns det som. Jag cyklade iväg och köpte godis förut och nu har jag halsbränna istället. Ja det hade jag innan också i och för sig, det är ölens fel, ja från igår alltså. Idag känner jag inte alls för att gå ut. Åldern tar ut sin rätt helt klart.

Jag har legat och glott på tre avsnitt av "Ullared" och nu blir jag ännu mer sugen på att åka ner. Nästa år SKA jag ner och då kommer det en kompis från Sundsvall ner och hämtar upp mig med hennes mamma och en väninna till henne. Japp galningar kör ända från Sundsvall bara för att åka till Ullared. Jag har aldrig träffat tjejen från Sundsvall men har haft kontakt i säkert 2 år nu på Facebook, msn och per sms. En riktig snygging faktiskt MEN upptagen, ja med en kille alltså. Men hon är supergo så jag hoppas det blir av.

Jag känner på mig att jag kommer somna innan midnatt och det vore ju rekord på en lördagskväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback