"Och så vill jag betala för den trasiga dildon tack"

Berns i Stockholm har i en månad haft utbudet med dildosar och handbojor i minibaren på hotellrummen.

Men min fundering är då. Blir det inte lite dyrt att byta ut dildosarna efter varje övernattning? För jag hoppas innerligt inte att dom bara tvättar av dom med antibakteriell medel och sen lägger tillbaka den till nästa kund? Och om den går sönder? Då borde det ju inte göra nåt eftersom dom ändå ska slänga den? Då kan man ju till och med ta med den hem kanske. Får nog ringa upp Berns och fråga hur det ligger till med det där ja.

Då vet ni det alla tjejer, ni behöver inte ta med egen dildo och var livrädda för att den ska trilla ur väskan på tåget, bussen, parkeringen eller i hotellobbyn!



Kommentarer
Postat av: jess

nja jag vet inte ja , känns inte helt okej =)

2010-09-29 @ 10:07:53
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback