Orolig natt

Igår somnade jag runt 23.45, vet inte när jag somnade så tidigt sist särskilt som jag hade sovit nästan 2 timmar på dan. Hela natten har jag vaknat titt som tätt, antagligen för att jag var rädd för att kanske inte vakna av larmet på mobilen då jag är tvungen att ringa hörcentralen mellan 9-10. Jag vaknade runt 7.30 och då gick jag upp. Hellre det än att jag inte skulle höra när jag skulle upp på riktigt.

Nu kommer nästa dilemma. Igår ringde jag ett samtal som tog slut på mina pengar på mobilen, jag fyllde inte på igår för jag tänkte att det gör jag imorgon (läs idag), ja men vad händer då då? Jo men då funkar inte fanskapet via internetbanken! Så trött jag blir. Inget ska gå lätt förstår ni, nej då det ska krångla så mycket som det bara går absolut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback