Så irriterande!

Efter att ha haft ont i halsen i några dagar har det nu övergått till rethosta eller torrhosta. Hade jag nu varit rökare så hade jag kunnat trott att det var för den skull men nu är det ju liksom över 9 månader sen jag slutade så det kan ju inte komma nu.

Jag hostar och eftersom det inte finns nåt att hosta så kräks jag nästan. Ja vassegod för att jag delar med mig av ännu en bantningskur om ni nu tänkt att sitta och äta. Nu slipper ni det. Jag dricker juice, vatten och te men inte blir det någe bättre. Näsans innehåll har inte heller slutat att påvisa sin existens kan jag tala om, där är det full aktivitet 24/7 numera.

Hoppas dock att det är borta till på fredag då det kanske blir krogen när Sveriges bästa trubadur kommer till stan igen. Vi får se hur det blir med den saken.


Kommentarer
Postat av: Tess

Du har nog smittat mig :)

Jag har välrdens torrhosta och det låter riktigt illa... och sen känns det som om jag ska kräkas.

Näsan har jag dock inga som helst bekymmer med :)



Kramar och klämmer ut lite extra!!

2010-09-06 @ 00:01:03
Postat av: Sune...the girl

Sv till Tess: Ja men skyll på mig du..gör det! Hehe. Kram!

2010-09-06 @ 00:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback