Sjukt mycket folk

Ja så är man hemma efter ännu en kväll på krogen. Karaoke stod på programmet och Ewa sjöng som aldrig förr. Hon hade övat hemma för mig som enda publik, jag klappade dock som en hel massa.
I början var det lite folk men sen vete fan vart allt folk kom ifrån för helvete vad folk det var! Krogen har nog aldrig varit så full som ikväll. Kul var det om man bara slapp idioter som egentligen inte borde vistas på denna sidan av jorden.

Kl 12 kommer mina föräldrar och hämtar mig imorgon för kalas. 3 timmar senare kommer resten. Hoppas innerligt att min kropp kommer att ställa om sig innan dess. Av med partykläderna och på med kråsblus och kortkjol imorgon alltså. Ut på landet och fira pappas fru!

Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Det var så kul att träffa dig i går =)

2010-09-12 @ 14:01:35
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback