Skrämde just slag på en liten kille

När jag går hemma kan jag se ut hur som helst. Det är helt okej tycker jag. Så länge man inte öppnar dörren när det ringer på den vill säga.

Det ringde på dörren, Sune öppnade och därute stod det en liten kille som sålde jultidningar. Det var nästan så att han kom av sig i meningen där han frågade om jag ville köpa tidningar.

Där stod jag i en frisyr som skulle få en hårfrisörska att börja storböla. T-shirten jag har på mig är den jag bara har hemma eller sover i. Den har massa klorinfläckar på sig. När jag också går hemma har jag ingen bh på mig, sånt är obehagligt som fan. Jaja nu har jag iallafall skrämt skiten ur en kille som kommer sitta i skolan redan 7.20 imorgon bara för att inte missa en enda klasskompis att berätta för om sin skräckupplevelse.

Kanske borde sätta upp en skylt utanför dörren?

RING PÅ PÅ EGEN RISK!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback