Söndag

När jag gick och la mig inatt var jag taggad till att städa idag. Jag vaknade 10.45 och var så jävla skettrött att jag mest bara låg i sängen och glodde upp i taket. Sen skulle jag "bara" titta lite på nätet och sen städa. Jo men tjena. 6 timmar senare har jag fortfarande inte tagit till i det och nu kan jag skylla på att det är mörkt ute nästan. Ser inte och ser man inte så är det heller ingen idé att städa eller hur?

Jag och Ewa åkte iallafall iväg till Willys för att handla så nu är frysen iallafall lite mer fylld än innan och det är ju gött! Jag köpte nygrillad kyckling, mimosasallad och potatis. En halvtimme efter jag hade ätit upp var det ute igen och jag är lika hungrig som innan. Kul sånt är tycker jag, lite bortkastade pengar dock.

Imorgon ska jag städa och oj vad jag ska städa, jag måste ju göra det för imorgon eftermiddag kommer mina päron på kaffe och lite grejer från Borås. Eller också tömmer jag hela dammsugarpåsen över golvena här och ser vad reaktionen blir. Vi får se.


Vad har ni gjort idag då?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Piskat skiten ur mina ben på gymet så att alla tonårstjejer vill ta med dem såklart. Vad trodde du?

2010-09-26 @ 18:43:46
Postat av: Sune...the girl

Sv till anonym: Antar att detta är Johan haha

2010-09-26 @ 18:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback