Trist att tvätta

Som så många gånger förut satt jag kvar i tvättstugan. Idag tog det längre tid eftersom jag tvättade ett täcke som Nogger fått för sig var hennes kattlåda eller om det var ren lathet ingen aning.

Jag fick med mig några lokala morgontidningar från Carro och Magnus i måndags och jag tog med mig några ner i tron om att det skulle få mig sysselsatt till maskinerna slutade att gå. Så fel jag hade, dessa tidningar är så fyllda med skit att jag var klar med alla på 20 minuter. Istället tog jag lite kort.



Ja jag ser ju inte normal ut i vanliga fall heller men ändå.


Snart ska jag hem till en kompis och agera fotograf. Vad jag tar för det? Ett glas vatten blir bra.



Kommentarer
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

hahahah, du...jag håller me dig;)

2010-09-23 @ 00:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback