Tyska Ebay

Klösträd för katter i Sverige kostar skjortan om man vill ha en rejäl och stor. I Tyskland däremot är det väldigt billigt.

1605kr från Sverige



250kr inkl. frakt från Tyskland


Nu är det ju så här då. I högstadiet valde jag inget språk utan tog istället ekonomi med maskinskrivning. Det sistnämda är jag väldigt glad över eftersom jag nu har det rätta tangentbordstekniken men nu vete fan om jag inte skulle tagit tyska ändå. Jag vill köpa en sån här på tyska Ebay men tyskan är rena rama grekiskan för mig nu märker jag. Jag har tydlligen redan registrerat mig där, minnet sviker mig så därför måste jag gjort det i fyllan eller nåt för då verkar jag kunnat tyska bättre än nu.

För 1 år sen ungefär fick jag en länk på hur man budar på tyska Ebay. Om ni känner för att gå in och glo där så är länken här. Nu utgår den från klösträd och skit eftersom jag då var intresserad av det.

Klart som fan jag vill ha ett klösträd från Tyskland, ja den dagen jag fattar tyska vill säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback