Vill du handla billiga glasögonbågar på nätet?

Då var det dags igen för ännu ett inlägg om ett företag på nätet, denna gång handlar det om glasögonbågar både till dam,herr och barn. Tycker ni att bågarna i vanliga optikerbutiker i din stad har hutlösa priser? Då ska ni absolut gå in på en sida på nätet som i allafall jag tycker har billiga sådana. Jag använder själv inte glasögon men skulle jag någon gång behöva det så skulle jag nog överväga att anlita killarna som ligger bakom Optikbutiken.

Deras hemsida är stilren, lätt att hitta det man är ute efter och helt klart prisvärda.

Vad sägs om denna fina båge? Dessa får du för priset 495 kr och då inkluderar det enkelslipat glas och allt är fraktfritt. Du kan få hem dem idag för att känna dig för och det tillkommer inga extra avgifter. De finns i flera färger.

Något som kanske inte är riktigt lika bra är att man bara ser glasögonen som dom är inte hur dom sitter på. Därför hade det varit bra om det hade varit en glasögonmodell med dom olika bågarna annars är sidan väldigt behaglig.

Jag mailade dom och jag fick svar inom en halvtimme så snabba är dom också.

Nu uppmanar jag dig att gå in och titta runt lite på deras sida för att se om det finns något som tilltalar dig och sen är det bara att beställa. Lycka till!





Kommentarer
Postat av: absolutjohan

jag vill inte ha brillor, måste jag?

2010-09-29 @ 16:01:15
URL: http://absolutjohan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback