Äntligen börjar det släppa

Helvetes jävlar vad jag varit bakis idag. Jag är aldrig sån som kräks dagen efter , ja när jag festar heller faktiskt men däremot dunkar små jävlar i mitt huvud, det snurrar (kan ha med mina öron att göra) och jag är förbannat trött.

Efter tre timmars sömn och en dusch känner jag mig äntligen rätt så lik en människa som inte var ute igår. Helt underbart. Nästa gång får det fan till att inhandla brustabletterna "Bakis".

Det ska intas innan man lägger sig, herregud då gäller det att man kommer ihåg att man ska ta det också! Det kan ju vara kruxet förstås. Jag som ibland glömmer/är för full för att släcka lampor och göra diverse saker. Kan ju bli intressant. Folk jag pratat med som tagit detta säger att dom inte är bakis dagen efter, det vore ju nåt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback