Äntligen kom dagen

Många fick sina löner innan påsk, vi med aktivitetsstöd fick minsann vänta tills påsken var över, den här dagen har varit efterlängtad sen...för 4 veckor sen. Två dagar gör mycket att få vänta om man har så lite pengar att röra sig med som mig. Men idag äntligen kom dagen. Jag ringde min frisör och bokade tid, två timmar senare var jag där. Jag frågade honom om han trodde att jag skulle passa i stripes, ja två rakade sträck på varsida av öronen typ. Han svarade inte på om jag skulle passa i det utan bara "du är nog lite för gammal för stripes!". Tack för det karljävel. Han fortsatte med att han bara gjort stripes på småkillar mellan 10-12 år. Jag kontrade med att jag minsann vet flera som har stripes och dom är över 30 (människan från förr bl a) och han fortsatte då att han minsann aldrig under ALLA år hade gjort det på folk över 12. Jaja, skit i det då liksom. Jag gjorde inga men nyklippt blev jag och det är så jävla gött!


Sen kom jag hem efter en hektisk dag på stan, jag hade nämligen glömt min mobil hemma och det är ju verkligen BIG no no! Nu vet jag att den här stan har på tok för lite klockor för allmänheten och utomhus. Jag kände mig naken utan den och sprang som en skållad råtta för att göra mina ärenden fort. På apoteket var det hur lång kö som helst, så typiskt!

Sen kom jag hem och då tog Ewa mig på chatten på FB och då skulle vi åka med Annel (hon med gipset i nyår) och storhandla på Willys. Jag fick andas lite plus torka mig lite under pattarna sen gick åkte vi iväg så nu har jag lite mer fyllt i både frys och kyl. Jag åt ravioli ur burk (dock inte direkt ur) och sen tyckte magen att det där var ju inte ens ätligt så den bestämde sig för att skita ut det igen. Kul, eller inte!

Idag är det kallare ute men jag trotsade vädret och gick i shorts och t-shirt i alla fall. HA!



Kommentarer
Postat av: Emmelist

hahahha retard :D



Vi med csn fick också innan btw :P

2011-04-26 @ 21:02:43
URL: http://www.emmelist.se
Postat av: Anette2

Och jag har också ä n t l i g e n fått pengar

så jag kunnat köpa en ny dator och börja läsa

igen. Och det hela började med en fin bild ! :)

2011-04-27 @ 06:12:45
Postat av: Anette2

Om du ville ha stripes så kunde du väl

få det. Det är ju kunden som bestämmer, det

är ju vi som själva väljer hur vi vill se

ut, inte dom.

2011-05-08 @ 20:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback