Besök av dottern

Dottern var på väg in till stan från grannstaden där hon jobbat från igår till idag som hon förövrigt nu fått en "tills vidareanställning" på som personlig assistent, grattis till henne! Stolt mor är jag minsann!

I alla fall så smsade hon: "Har mor sol på sin balkong? :)"

Jag smsade tbx: "Japp det har mor, vill barn komma hit och sola?"

Dottern: "Barn vill komma och sola ja, hämtar pizza sen vid lunch :)"

Jag: "Okej när kommer barn då?"

Dottern: "Barn kommer om typ 15"

Jag: "Välkommen barn".

Dottern: "Tack mor".

Hon kom hit och vi gick ut på balkongen och satte oss, eftersom jag både har väggar och tak blev det rätt hett men vi satt kvar.

Jättesnyggt, särskilt när hon står så det kommer valkar men hon är glad och frisk och det är huvudsaken. Vid halv ett fick JAG hämta pizzorna rätt över gatan, själv slängde hon sig i soffan, jaja det är ändå hon som har jobbat natten och inte jag.
Efter pizzan gick vi ut igen sen var hon tvungen att åka hem för att duscha och byta om och för att jobba ännu ett nattpass. Alltid lika kul att få besök av henne förövrigt.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha omg beach 2011 här kommer inte jag:P Snacka om att spegeln där hemma gillar att luras!

2011-04-30 @ 21:02:54
Postat av: Sune...the girl

Svar till vad jag tror är min dotter: Hahaha hade du inte stått så så hade det vart annat vet du.

2011-04-30 @ 21:29:15
Postat av: Doris

Härligt när barna vill umgås med oss ;-)

Önskar dig en skön 1:a Maj,kram

2011-05-01 @ 00:13:00
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: A!

Vacker O.O!

2012-02-12 @ 15:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback