Det finns hopp

Så har jag kommit hem från den tilltänkta praktiken då. Jag och Birgitta gick in på kontoret med två av medarbetarna, eller dom som säkert jobbar på kontoret. Jag fick berätta om mig själv, var jag hade jobbat innan, vad jag har för arbetshinder osv. Dom berättade vad jag skulle göra och sen gick vi in i "hallen", träffade en trevlig kille som visade mig hur jag skulle göra och testade mig om jag såg "prickarna" i plasten, gjorde jag inte det så kunde jag ta min snoriga näsa och aldrig mer komma tillbaka. Man tar en lampa och synar en ca halvmeter plastbit, nåde mig om jag skickar iväg plast med vita prickar i för då är det aja baja och blir utan lunch i en vecka. Näe inte riktigt men det är väldigt viktigt i alla fall. Känner lite prestationsångest men det blir väl bra nån dag.

Nu vet jag inte än om jag kan jobba där för jag måste in och kolla mina lungor för har man dåliga lungor så har man inget där att göra, det är rätt dammigt och så därinne så det är ju en bra policy. Dom skulle även kolla över sin budget för att se om dom har råd att anställa mig sen. Jag ska i såfall först börja att jobba halvtid för att se hur min rygg, mina öron och min mage klarar av det hela. Det kan vara rätt stressigt eftersom dessa bitar jag kollar ska vara med i produktion, men det är jag van vid från Electrolux så det ska jag la klara av hoppas jag.

Ja mer kommer när jag fått tid för lungtest, just nu har jag ingen aning om hur utgången blir.

Förövrigt ser min näsa ut som Michael Jacksons (när han levde alltså), skithuspappret skaver en hel del.



Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Tack gumman.



Hoppas nu att det inte är något fel på dina lungor.

Känns väl bra att det rullar framåt och att du kan få något att göra.



Fika en dag?

Kram

2011-04-05 @ 17:37:24
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Doris

Lycka till !

Kram

2011-04-06 @ 03:05:56
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback