Det trodde jag fan aldrig

Jag har druckit te i flera dagar för att min hals ska bli bättre. Jag tröttnade på te så jag skulle testa att dricka lite Cappuccino som jag köpte till Annelie så hon har att dricka när hon är här. Jag testade och fy satan vad äckligt men jag fixade till den med lite socker och grädde i så blev det riktigt gott. Börjar jag nu med den här dumheten så vet ni vem ni ska skylla på, just det, Annelie!

Jag har fått tjock hals, ja alltså inne i halsen, utanpå är den tjock ändå, så därför dricker jag nu detta, påminn mig om en vecka att jag var förvirrad den 8 april.




Kommentarer
Postat av: jufsrufs

så om det inte blir någe kaffe, så blire iaf cappuchino...? Tack, Annelie...! ;) -s-

2011-04-08 @ 21:44:22
Postat av: Sune...the girl

Svar till jufsrufs: Haha näe då innan dess ska jag både ha köpt en kaffebryggare OCH kaffe ;)

2011-04-08 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback